۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۳

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

شرایط توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود

شرایط توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود

بوشهر - نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید شرایط توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود و ظرفیت‌های استان در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری ظهر شنبه در نشست با استاندار بوشهر ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: همه مسئولان باید تلاش ویژه‌ای برای ارائه بهترین خدمات به مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه انجام کارها با اخلاص باعث توفیق و عنایت الهی می‌شود، اضافه کرد: در صورتی که خدمات‌دهی با تدبیر همراه باشد شاهد گره‌گشایی در کار مردم خواهیم بود و کارهای بدون تدبیر بی‌اثر است.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواستار دوراندیشی و تدبیر در برنامه‌های مسئولان شد و بیان کرد: برای هموار شدن خدمات‌رسانی به مردم باید تدبیر و دور اندیشی در اولویت باشد.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: باید ظرفیت‌های مناطق شهری و روستایی استان بوشهر برای توسعه سرمایه‌گذاری و اجرای برنامه‌های اقتصادی و اشتغال شناسایی و استفاده شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه باید شرایط مطلوب سرمایه‌گذاری در استان بوشهر فراهم شود، تصریح کرد: بهانه‌تراشی و بروکراسی اداری نباید مانعی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر شود.

وی با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن شعار «حمایت از کالای ایرانی» اضافه کرد: تولیدکنندگان در تحقق این شعار نقش مهمی دارند و باید کیفیت محصولات بالا رود تا شرایط رقابتی برای این کالاها فراهم شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مهمترین مشکلات استان بوشهر، کمبود منابع آبی است که باید تلاش شود تا آب مورد نیاز در بخش کشاورزی و شرب برای مردم فراهم شود.

کد خبر 4257771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha